E+_logo
Flag_2colors.eps

Naziv projekta: Pedagogija u prirodi – put u zelenu budućnost  (Open Space Education & Green Future)

Trajanje projekta: 1.6.2024. – 30.11.2025.

O ERASMUS+ PROGRAMU

Erasmus+ najveći je program Europske unije za obrazovanje i osposobljavanje, mlade i sport. Njime se podupiru projekti mobilnosti i suradnje s domaćim i stranim partnerima u svrhu boljeg obrazovanja i uključivanja društva, osmišljavanja inovativnih rješenja za izazove današnjice te stjecanje vještina budućnosti (Agencija za mobilnost i programe EU, https://www.ampeu.hr/erasmus).

Svjesni važnosti cjeloživotnog učenja i profesionalnog usavršavanja, pripremili smo i prijavili projekt „Pedagogija u prirodi – put u zelenu budućnost“ koji je u svibnju 2024. g. prihvaćen od strane Agencije za mobilnost i programe EU u sklopu aktivnosti KA122 – kratkoročni projekti za mobilnost učenika i osoblja u odgoju i općem obrazovanju.

Erasmus+ program omogućit će nam neposredan uvid u dobru europsku praksu te pohađanje tečajeva i obuka u različitim europskim državama. Sudjelovanjem u mobilnostima dodatno ćemo unaprijediti svoje socijalne, interkulturalne i jezične kompetencije te stečena znanja, iskustva, vještine i ideje primjenjivati u svakodnevnom radu s djecom. Kod djece ćemo poticati primjereno ponašanje prema i u prirodi, jačati njihovu sigurnost i otpornost. Želimo pronaći pravu ravnotežu između korištenja digitalnih alata, tjelesnih aktivnosti i boravka na zraku te ojačati stručne i jezične kompetencije odgojitelja za provođenje jezičnih programa.

Sudionici mobilnosti će stečena znanja i iskustva prezentirati na odgojiteljskim vijećima, timskim planiranjima, roditeljskim sastancima i radionicama. Rezultati i postignuća projekta redovito će se objavljivati na našim internetskim stranicama te u lokalnim medijima.

CILJEVI PROJEKTA

  1. Pedagogija na otvorenom – suživot djece i prirode u cilju stjecanja svijesti o važnosti očuvanja prirode

Želimo razviti otpornost i sigurnost djece na način da potičemo njihov interes i jačanje svijesti o važnosti čestog boravka u prirodi, suradnje s prirodom i njenog očuvanja u procesu osiguravanja zelene tranzicije i budućnosti.

  1. Stjecanje novih znanja i vještina na području ICT tehnologija u odgojno-obrazovnom radu s djecom rane i predškolske dobi

Želimo pronaći načine spajanja svijeta pametnih uređaja koji su privlačni djeci i njihovih aktivnosti u prirodi te naučiti kako koristiti digitalne alate u stjecanju novih znanja u učenju stranih jezika. Želimo pronaći zanimljive i različite motivirajuće aktivnosti za djecu koje bi ih učile odgovornom korištenju digitalnih alata.

  1. Jačanje osobnih i profesionalnih kompetencija i konverzacijskih vještina na stranom jeziku uvidom u dobru europsku praksu

Želimo kontinuirano osuvremenjivanje postojećih programa, uvođenje inovativnih metoda u učenju stranih jezika te jačanje kompetencija, samopouzdanja i spremnosti naših odgojitelja i stručnih suradnika za provođenje jezičnih programa i dijeljenje stečenih znanja.

PLANIRANE MOBILNOSTI

Praćenje rada (neposredan uvid u odgojno-obrazovnu praksu)

  1. Edifacoop – Individual Education, Training and Support Cooperative – Portugal
  2. Tartu Lasteaed Roomumaa – Estonija
  3. Scuola Europa – Italija

Tečajevi i obuke

  1. ICT and Outdoor Teaching and Learning – Turska
  2. German language course (intermediate) – Njemačka
  3. Environmental Stewardship: How to Reconnect With Nature – Španjolska